• Se hvem som har flyttet inn hos oss!

• Vil du bli vår nye kollega?

Ønsker du nye utfordringer i et lærende og positivt miljø i felleskap med barn og kollegaer?

• Søk barnehageplass hos oss!

Kom gjerne innom for en titt!

• Årsplan for nytt barnehageår finner du her!

• Nasjonal ordning for reduksjon i foreldrebetalingen

Har du/dere lav inntekt?
    Da er det mulighet for å søke om redusert oppholdsbetaling!

• 3D-omvisning på avdeling Setra

TDM Barnehager lanserer nå 3D-omvisning av alle våre barnehager. I disse pandemitider er det ikke alltid så lett å vise nye kunder rundt i våre barnehager. Nå kan du sitte hjemme å se hvordan vi har det i våre barnehager. Du beveger deg rundt i barnehagen med musepeker, piltaster, eller finger på tld/pad. Snarvei til oppslagstavlen finner du nederst til venstre. Her finner du 3D-omvisning i alle våre barnehager. Velkommen på omvisning.

• 3D-omvisning på avdeling Gården

TDM Barnehager lanserer nå 3D-omvisning av alle våre barnehager. I disse pandemitider er det ikke alltid så lett å vise nye kunder rundt i våre barnehager. Nå kan du sitte hjemme å se hvordan vi har det i våre barnehager. Du beveger deg rundt i barnehagen med musepeker, piltaster, eller finger på tlf/pad. Snarvei til oppslagstavlen finner du nederst til venstre. Her finner du omvisning er i alle TDM Barnehagene. Velkommen på omvisning.

• Husk søknadsfrist 1. mars 2022

Skal du søke barnehageplass på hovedopptaket med oppstart i august 2022 må du søke innen 1.mars.